Крос-культурний підхід у навчанні англійської мови в контексті соціальної диференціації мовних одиниць.

Башманівський О. Л. (2014) Крос-культурний підхід у навчанні англійської мови в контексті соціальної диференціації мовних одиниць. Методичний пошук, 12 (1). С. 98–103.

[img]
Preview
Текст
Download (330kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано особливості крос-культурного підходу у навчанні англійської мови, що сприятиме розвитку компетенції, яка дозволила б співвіднести іноземну мову і норми іноземної культури саме в контексті соціальної диференціації мовних одиниць.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: крос-культурний підхід, вивчення, мова, мовна одиниця, методика, засоби мови
Класифікатор: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу
Користувач: Я.В. Величенко
Дата подачі: 24 Лист 2014 13:53
Оновлення: 15 Серп 2015 10:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14125

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу