Семенець С. П. (2007) Розвивальне навчання математики: реалізація задачного підходу. МАТЕРІАЛИ Всеукраїнської науково-методичної конференції. С. 20–21.
Preview
images(3).pdf
Завантажити (755kB) | Preview
Анотація
Одна з головних відмінностей системи розвивального навчання від традиційної полягає у створенні умов для розвитку школярів як суб’єктів навчальної діяльності, які бажають і вміють навчатися, володіють загальними способами та методами розв’язування цілих класів задач
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики | 
| Користувач: | Наталія Ковальчук | 
| Дата подачі: | 08 Груд 2014 17:00 | 
| Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:46 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14268 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Розвивальне навчання математики: реалізація задачного підходу. МАТЕРІАЛИ Всеукраїнської науково-методичної конференції. 2007. С. 20–21. | 


