Семенець С. П. (2007) Розвивальне навчання математики: реалізація задачного підходу. МАТЕРІАЛИ Всеукраїнської науково-методичної конференції.. С. 20–21.
Preview
images(3).pdf
Завантажити (755kB) | Preview
Анотація
Одна з головних відмінностей системи розвивального навчання від традиційної полягає у створенні умов для розвитку школярів як суб’єктів навчальної діяльності, які бажають і вміють навчатися, володіють загальними способами та методами розв’язування цілих класів задач
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | Наталія Ковальчук |
Дата подачі: | 08 Груд 2014 15:00 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14268 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Розвивальне навчання математики: реалізація задачного підходу. МАТЕРІАЛИ Всеукраїнської науково-методичної конференції. 2007.. С. 20–21. |