Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття

Гаращук К. В. (2007) Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). С. 64–68.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (124kB) | Preview

Анотація

У статті подана характеристика чотирьох провідних стратегій реформування шкільництва Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття, проаналізовано суперечності та проблеми реформаційних перетворень. Подано рекомендації щодо використання позитивного досвіду британських освітніх реформ у вітчизняних умовах, визначені напрями подальших досліджень прогресивного досвіду освітніх змін.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LF Індивідуальні інститути (Європа)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: А.В. Крисан
Дата подачі: 28 Жовт 2008 12:04
Оновлення: 14 Серп 2015 15:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1466

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу