Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття

Гаращук К. В. (2007) Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 64–68.

Анотація

У статті подана характеристика чотирьох провідних стратегій реформування шкільництва Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття, проаналізовано суперечності та проблеми реформаційних перетворень. Подано рекомендації щодо використання позитивного досвіду британських освітніх реформ у вітчизняних умовах, визначені напрями подальших досліджень прогресивного досвіду освітніх змін.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LF Індивідуальні інститути (Європа)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: А.В. Крисан
Дата подачі: 28 Жовт 2008 12:04
Оновлення: 14 Серп 2015 15:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1466
ДСТУ 8302:2015: Гаращук К. В. Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 33. С. 64–68.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу