Ресурси за класифікатором: LF Індивідуальні інститути (Європа)
- Предметний класифікатор Бібілотеки Конгресу (35012)
- L Освіта (14785)
- LF Індивідуальні інститути (Європа) (29)
- L Освіта (14785)
І
Іващук Н. С. (2004) Мовна освіта у структурі середньої школи сучасної Іспанії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 123–124.
Г
Гаращук К. В. (2006) Особливості неоконсервативних освітніх реформ в Англії в останній чверті ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 28. С. 64–68.
Гаращук К. В. (2007) Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 64–68.
Грищук А. М. (2023) Роль інформаційних комунікаційних технологій у підвищенні ефективності навчання студентів фізико-математичних спеціальностей на прикладі дисциплін ядерної фізики та фізики елементарних частинок. Proceedings ot the scientific and pedagogical internship..
Гущина Д., Короленко В., Антонова О. Є. (2023) Сучасні тенденції у роботі з обдарованими учнями в англомовних країнах. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти.. С. 13–19.
Д
Дубасенюк О. А., Якса Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник. № X.11. С. 91–98.
Дупак Н. В. (2003) Особливості стандартизації у професійній освіті західноєвропейських країн: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 12. С. 63–65.
Дупак Н. В. (2011) Дослідження в галузі професійної освіти в країнах Європейського Союзу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 57. С. 64–67.
З
Загорулько Л. П. (2005) Організація інтегрованих занять з художнього виховання в головній школі Австрії в умовах профільного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 177–179.
Зверева М. А. (2007) Особливості професійної орієнтації французьких учнів на сучасному етапі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 78–81.
Зязюн І. А. (2005) Підготовка молоді до самоосвіти у педагогічних персоналізованих ательє Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 119–123.
К
Ковальова С. М. (2005) Сучасні тенденції підготовки майбутнього вчителя у країнах Західної Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 171–173. ISSN 2076-6173.
Кузнецова О. Ю. (2009) Особливості підготовки вчителів іноземних мов у європейських країнах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 47. С. 66–71.
Кузьмін Олександр, Опанащук Петро, Седляр Анатолій (2011) Кафедрі всесвітньої історії та правознавства – 10 років (становлення, розвиток, здобутки). Волинські історичні записки. № 6. С. 11–21.
Кузякіна М. Л. (2010) Структура громадянського виховання учнів середніх шкіл німеччини. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 52. С. 161–165.
Л
Левківська О. М. (2004) Громадянська культура англійських студентів (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 14. С. 32–34.
Левківська О. М. (2003) Громадянська культура студентів Англії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 241–243.
М
Мирончук Н. М. (2024) Організація освітнього процесу в університетах третього віку в Польщі. Українська полоністика. № 22. С. 108–120. ISSN 2220-4555.
Міщук С. М., Шевчук Андрій (2011) Історичний факультет Житомирського державного університету імені Івана Франка: до історії заснування. Волинські історичні записки. № 6. С. 6–10.
П
Павлішак О. Р. (2010) Професійна компетентність як мета підготовки соціального педагога в Австрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 53. С. 94–97.
Папіжук В. О. (2007) Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 143–146.
Папіжук В. О. (2011) Реформування змісту загальної середньої освіти у Франції. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Поліщук Л. П. (2010) Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в Англії в умовах євроінтеграції. Матеріали за дослідженням. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. (У процесі публікації)
Поліщук Л. П. (2011) Професійна підготовка вчителів початкової школи Англії в умовах євроінтеграції. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
С
Самойлюкевич І. В. (2007) Професійний портрет сучасного вчителя іноземних мов у Великій Британії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 40–44. ISSN 2076-6173.
Сидорчук Н. Г. (2009) Змістова характеристика категорії "система професійно педагогічної підготовки студентів університетів" у контексті єдиного європейського освітнього простору. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 64–69.
Солощенко В. М. (2010) Особливості запровадження системи оцінки якості діяльності вишів Німеччини. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 52. С. 185–190.
Х
Хоменко Т. А. (2003) Особливості формування компетентності вчителя у системі педагогічної освіти ФРН. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 12. С. 137–140.
Ш
Шеремет Л. А. (2011) Система оцінки якості вищої освіти в Німеччині. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 57. С. 33–38.