Гаращук К. В. (2007) Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. pp. 64-68.
Preview
15.pdf
Download (124kB) | Preview
Abstract
У статті подана характеристика чотирьох провідних стратегій реформування шкільництва Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття, проаналізовано суперечності та проблеми реформаційних перетворень. Подано рекомендації щодо використання позитивного досвіду британських освітніх реформ у вітчизняних умовах, визначені напрями подальших досліджень прогресивного досвіду освітніх змін.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools L Education > LF Individual institutions (Europe) |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
| Depositing User: | А.В. Крисан |
| Date Deposited: | 28 Oct 2008 14:04 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 18:50 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1466 |
| ДСТУ 8302:2015: | Гаращук К. В. Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 33. pp. 64-68. |


