Zhytomyr State University Library

Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття

Гаращук К. В. (2007) Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. pp. 64-68.

[thumbnail of 15.pdf]
Preview
PDF
15.pdf

Download (124kB) | Preview

Abstract

У статті подана характеристика чотирьох провідних стратегій реформування шкільництва Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття, проаналізовано суперечності та проблеми реформаційних перетворень. Подано рекомендації щодо використання позитивного досвіду британських освітніх реформ у вітчизняних умовах, визначені напрями подальших досліджень прогресивного досвіду освітніх змін.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
L Education > LF Individual institutions (Europe)
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: А.В. Крисан
Date Deposited: 28 Oct 2008 14:04
Last Modified: 14 Aug 2015 18:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1466
ДСТУ 8302:2015: Гаращук К. В. Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 33. pp. 64-68.

Actions (login required)

View Item
View Item