Григор’єва, Т. Ю.
(2014)
Управління процесом мотивації навчання дорослих іноземним мовам.
Молодь і ринок // Щомісячний науково-педагогічний журнал., 4 (111).
с. 41-45.
Опис
Стаття присвячена проблемі фактору мотивації навчальної діяльності дорослих у змісті професійної підготовки вчителів-філологів до навчання дорослої аудиторії. Автор аналізує мотивацію з точки зору психології, висвітлює мотиваційні моделі зарубіжних дослідників та розглядає мотивацію дорослого слухача до вивчення іноземних мов. У статті розглядаються основні мотиваційні характеристики щодо вивчення англійської мови як іноземної, які дозволяють виявити соціальні й психологічні фактори навчання дорослих.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |