Білюк, І. Л. (2014) Реклама міст у сучасному комунікативному просторі. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць (48). с. 153-159.
|
Text
Download (700kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянуті вербальні та іконічні засоби передачі інформації, що вживаються з метою реклами міст; досліджений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | рекламний текст, креолізований текст, вербальний елемент, візуальний елемент, графічне зображення |
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: | О.І. Янчук |
Дата внесення: | 22 Груд 2014 18:51 |
Останні зміни: | 24 Трав 2016 12:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14813 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |