Білюк І. Л. (2014) Реклама міст у сучасному комунікативному просторі. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць (48). С. 153–159.
|
Текст
Download (700kB) | Preview |
Анотація
У статті розглянуті вербальні та іконічні засоби передачі інформації, що вживаються з метою реклами міст; досліджений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | рекламний текст, креолізований текст, вербальний елемент, візуальний елемент, графічне зображення |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Груд 2014 18:51 |
Оновлення: | 24 Трав 2016 12:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14813 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |