Реклама міст у сучасному комунікативному просторі

Білюк, І. Л. (2014) Реклама міст у сучасному комунікативному просторі. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць (48). с. 153-159.

[img]
Перегляд
Text
Download (700kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуті вербальні та іконічні засоби передачі інформації, що вживаються з метою реклами міст; досліджений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: рекламний текст, креолізований текст, вербальний елемент, візуальний елемент, графічне зображення
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: О.І. Янчук
Дата внесення: 22 Груд 2014 18:51
Останні зміни: 24 Трав 2016 12:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14813

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу