Реклама міст у сучасному комунікативному просторі

Білюк, І. Л. (2014) Реклама міст у сучасному комунікативному просторі. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць (48). pp. 153-159.

[img]
Preview
Text
Download (700kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуті вербальні та іконічні засоби передачі інформації, що вживаються з метою реклами міст; досліджений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: рекламний текст, креолізований текст, вербальний елемент, візуальний елемент, графічне зображення
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: О.І. Янчук
Date Deposited: 22 Dec 2014 18:51
Last Modified: 24 May 2016 12:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14813

Actions (login required)

View Item View Item