Застосування особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх учителів "Основ безпеки життєдіяльності"

Васильєва, Р. Ю. (2012) Застосування особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх учителів "Основ безпеки життєдіяльності". Discussion Paper. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, Україна.

[img]
Preview
Text
Download (464kB) | Preview

Abstract

Особистісно-орієнтований підхід є одним з найбільш ефективних засобів розвитку і формування навичок студентів до формування особистості безпечного типу, що розширює світогляд студентів, поглиблює знання про небезпеки, моделі поведінки при їх прояві, методи навчання школярів зазначеним моделям, сприяє вихованню моральних якостей особистості. З метою практичної реалізації принципів особистісно-орієнтованого підходу в навчанні представлені нище активні методи навчання можна використовувати на всіх етапах підготовки вчителя „Основ безпеки жит¬тєдіяльності". Розглянуті методи навчання є прогресивними і доводять педагогічну можливість їх системного використання в процесі підготовки майбутнього вчителя.

Item Type: Monograph (Discussion Paper)
Uncontrolled Keywords: Особистісно-орієнтований підхід
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Its Teaching Methods
Depositing User: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Date Deposited: 15 Jan 2015 12:14
Last Modified: 15 Jan 2015 12:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14894

Actions (login required)

View Item View Item