Застосування особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх учителів "Основ безпеки життєдіяльності"

Васильєва, Р. Ю. (2012) Застосування особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх учителів "Основ безпеки життєдіяльності". Документ, представлений на обговорення. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, Україна.

[img]
Перегляд
Text
Download (464kB) | Перегляд

Опис

Особистісно-орієнтований підхід є одним з найбільш ефективних засобів розвитку і формування навичок студентів до формування особистості безпечного типу, що розширює світогляд студентів, поглиблює знання про небезпеки, моделі поведінки при їх прояві, методи навчання школярів зазначеним моделям, сприяє вихованню моральних якостей особистості. З метою практичної реалізації принципів особистісно-орієнтованого підходу в навчанні представлені нище активні методи навчання можна використовувати на всіх етапах підготовки вчителя „Основ безпеки жит¬тєдіяльності". Розглянуті методи навчання є прогресивними і доводять педагогічну можливість їх системного використання в процесі підготовки майбутнього вчителя.

Тип елементу : Монографія (Документ, представлений на обговорення)
Ключові слова: Особистісно-орієнтований підхід
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач, що депонує: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата внесення: 15 Січ 2015 12:14
Останні зміни: 15 Січ 2015 12:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14894

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу