Застосування особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх учителів "Основ безпеки життєдіяльності"

Васильєва Р. Ю. (2012) Застосування особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх учителів "Основ безпеки життєдіяльності". Документ для обговорення. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, Україна.

[img]
Preview
Текст
Download (464kB) | Preview

Анотація

Особистісно-орієнтований підхід є одним з найбільш ефективних засобів розвитку і формування навичок студентів до формування особистості безпечного типу, що розширює світогляд студентів, поглиблює знання про небезпеки, моделі поведінки при їх прояві, методи навчання школярів зазначеним моделям, сприяє вихованню моральних якостей особистості. З метою практичної реалізації принципів особистісно-орієнтованого підходу в навчанні представлені нище активні методи навчання можна використовувати на всіх етапах підготовки вчителя „Основ безпеки жит¬тєдіяльності". Розглянуті методи навчання є прогресивними і доводять педагогічну можливість їх системного використання в процесі підготовки майбутнього вчителя.

Тип ресурсу: Звіт (Документ для обговорення)
Ключові слова: Особистісно-орієнтований підхід
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата подачі: 15 Січ 2015 12:14
Оновлення: 15 Січ 2015 12:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14894

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу