Дудчак, Г. І. (2014) Педагогічне керівництво самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої освіти. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
![]() |
Text
Download (211kB) |
Abstract
У роботі здійснено історико-педагогічний аналіз досліджуваної проблеми; розкрито сутність базових понять; проаналізовано сучасний стан педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів у вищих педагогічних навчальних закладах в умовах ступеневої освіти. Розкрито особливості педагогічного керівництва у визначеному напрямі. Теоретично обґрунтовано модель педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої освіти. Визначено критерії, показники і рівні організації та здійснення самостійної роботи майбутніми фахівцями. Експериментально перевірено ефективність авторської моделі шляхом упровадження у навчальний процес вищих педагогічних навчальних закладів навчально-методичного забезпечення педагогічного керівництва самостійною роботою студентів. Доведено, що її реалізація сприяє підвищенню рівня організації та здійснення самостійної роботи майбутніми вчителями початкових класів
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | самостійна робота, самостійна робота майбутніх учителів, педагогічне керівництво самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів, ступенева освіта |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Руслана Іщук |
Date Deposited: | 15 Jan 2015 08:11 |
Last Modified: | 15 Jan 2015 08:19 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14939 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |