Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічне керівництво самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої освіти

Дудчак Г. І. (2014) Педагогічне керівництво самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої освіти. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук..

[thumbnail of aref_Дудчак.doc] Текст
aref_Дудчак.doc

Завантажити (211kB)

Анотація

У роботі здійснено історико-педагогічний аналіз досліджуваної проблеми; розкрито сутність базових понять; проаналізовано сучасний стан педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів у вищих педагогічних навчальних закладах в умовах ступеневої освіти.
Розкрито особливості педагогічного керівництва у визначеному напрямі. Теоретично обґрунтовано модель педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої освіти. Визначено критерії, показники і рівні організації та здійснення самостійної роботи майбутніми фахівцями.
Експериментально перевірено ефективність авторської моделі шляхом упровадження у навчальний процес вищих педагогічних навчальних закладів навчально-методичного забезпечення педагогічного керівництва самостійною роботою студентів. Доведено, що її реалізація сприяє підвищенню рівня організації та здійснення самостійної роботи майбутніми вчителями початкових класів

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: самостійна робота, самостійна робота майбутніх учителів, педагогічне керівництво самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів, ступенева освіта
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 15 Січ 2015 08:11
Оновлення: 15 Січ 2015 08:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14939
ДСТУ 8302:2015: Дудчак Г. І. Педагогічне керівництво самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої освіти. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2014..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу