Ферт, О. Г. (2014) Педагогічні засади діяльності громадських організацій в сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
Text
Download (219kB) |
Опис
У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування діяльності громадських організацій у сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді, визначено актуальність та ступінь вивченості проблеми формування інклюзивної освітньої політики двох країн. Здійснено аналіз громадянського руху за інклюзію в Україні і Канаді, визначено функції і напрями діяльності громадських організацій, які працюють у сфері інклюзії. Визначено та охарактеризовано умови забезпечення ефективної педагогічної діяльності громадських організацій, які працюють у сфері інклюзії. Проаналізовано безпосередній вплив громадської діяльності на процес викладання в інклюзивному класі для забезпечення повноцінного навчання учнів з особливостями психофізичного розвитку. Охарактеризовано модель роботи інклюзивних ресурсних центрів. Розроблено методичні рекомендації, спрямовані на збільшення ефективності діяльності громадських організацій, що працюють у сфері інклюзії та покращення навчального клімату для осіб з особливостями психофізичного розвитку загалом
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інклюзивна освітня політика, громадські організації, інклюзія, інклюзивне навчання, особливі освітні потреби, особливості психофізичного розвитку, універсальний дизайн у навчанні, диференційоване викладання, інтегровані послуги, інклюзивне освітнє середовище, інклюзивний ресурсний центр |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 15 Січ 2015 08:38 |
Останні зміни: | 15 Січ 2015 08:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14948 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |