Ферт О. Г. (2014) Педагогічні засади діяльності громадських організацій в сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук..
![aref_Ферт.doc [thumbnail of aref_Ферт.doc]](https://eprints.zu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png)
aref_Ферт.doc
Завантажити (219kB)
Анотація
У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування діяльності громадських організацій у сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді, визначено актуальність та ступінь вивченості проблеми формування інклюзивної освітньої політики двох країн. Здійснено аналіз громадянського руху за інклюзію в Україні і Канаді, визначено функції і напрями діяльності громадських організацій, які працюють у сфері інклюзії.
Визначено та охарактеризовано умови забезпечення ефективної педагогічної діяльності громадських організацій, які працюють у сфері інклюзії. Проаналізовано безпосередній вплив громадської діяльності на процес викладання в інклюзивному класі для забезпечення повноцінного навчання учнів з особливостями психофізичного розвитку. Охарактеризовано модель роботи інклюзивних ресурсних центрів. Розроблено методичні рекомендації, спрямовані на збільшення ефективності діяльності громадських організацій, що працюють у сфері інклюзії та покращення навчального клімату для осіб з особливостями психофізичного розвитку загалом
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інклюзивна освітня політика, громадські організації, інклюзія, інклюзивне навчання, особливі освітні потреби, особливості психофізичного розвитку, універсальний дизайн у навчанні, диференційоване викладання, інтегровані послуги, інклюзивне освітнє середовище, інклюзивний ресурсний центр |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Січ 2015 08:38 |
Оновлення: | 15 Січ 2015 08:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14948 |
ДСТУ 8302:2015: | Ферт О. Г. Педагогічні засади діяльності громадських організацій в сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2014.. |