Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови.

Башманівська, І. М. (2014) Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури..

[img]
Preview
Text
Download (338kB) | Preview

Abstract

В статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу та визначено головну відмінність у системі оцінювання саме при компетентісному підході. Здійснено порівняння понять компетентностей та компетенції у педагогічному процесі. Подається інструментарій оцінювання знань учнів та зазначено основні інноваційні оцінні засоби в навчальному процесі.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of World Literature and Teaching Methods of Philological Sciences
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 20 Jan 2015 16:39
Last Modified: 07 Mar 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15013

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics