Янчук, Н. В. (2002) Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології. Українська мова і література в школі (2). с. 10-13.
|
Text
Download (202kB) | Перегляд |
Опис
Перед учителем-словесником сьогодні стоїть завдання не просто дати учням відповідні знання з української мови, а й виховати мовну особистість, здатну досконало володіти усіма мовними засобами в різних мовленнєвих ситуаціях.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | лексика, фразеологія, учитель-словесник, українська мова, мовна особистість, мовні засоби, мовленнєва ситуація |
Теми: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання |
Користувач, що депонує: | lab Zhanna Gan'ko |
Дата внесення: | 21 Січ 2015 12:06 |
Останні зміни: | 21 Січ 2015 12:06 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15048 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |