Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології

Янчук, Н. В. (2002) Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології. Українська мова і література в школі (2). с. 10-13.

[img]
Перегляд
Text
Download (202kB) | Перегляд

Опис

Перед учителем-словесником сьогодні стоїть завдання не просто дати учням відповідні знання з української мови, а й виховати мовну особистість, здатну досконало володіти усіма мовними засобами в різних мовленнєвих ситуаціях.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: лексика, фразеологія, учитель-словесник, українська мова, мовна особистість, мовні засоби, мовленнєва ситуація
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач, що депонує: lab Zhanna Gan'ko
Дата внесення: 21 Січ 2015 12:06
Останні зміни: 21 Січ 2015 12:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15048

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу