Янчук, Н. В. (2002) Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології. Українська мова і література в школі (2). pp. 10-13.
|
Text
Download (202kB) | Preview |
Abstract
Перед учителем-словесником сьогодні стоїть завдання не просто дати учням відповідні знання з української мови, а й виховати мовну особистість, здатну досконало володіти усіма мовними засобами в різних мовленнєвих ситуаціях.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | лексика, фразеологія, учитель-словесник, українська мова, мовна особистість, мовні засоби, мовленнєва ситуація |
Subjects: | P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian language and methods of its teaching |
Depositing User: | lab Zhanna Gan'ko |
Date Deposited: | 21 Jan 2015 12:06 |
Last Modified: | 21 Jan 2015 12:06 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15048 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |