Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології

Янчук, Н. В. (2002) Реалізація принципу наступності у процесі вивчення лексики і фразеології. Українська мова і література в школі (2). pp. 10-13.

[img]
Preview
Text
Download (202kB) | Preview

Abstract

Перед учителем-словесником сьогодні стоїть завдання не просто дати учням відповідні знання з української мови, а й виховати мовну особистість, здатну досконало володіти усіма мовними засобами в різних мовленнєвих ситуаціях.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: лексика, фразеологія, учитель-словесник, українська мова, мовна особистість, мовні засоби, мовленнєва ситуація
Subjects: P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian language and methods of its teaching
Depositing User: lab Zhanna Gan'ko
Date Deposited: 21 Jan 2015 12:06
Last Modified: 21 Jan 2015 12:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15048

Actions (login required)

View Item View Item