Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників

Янчук Н. В. (2003) Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Українська мова і література в школі (2). С. 54–58.

[img]
Preview
Текст
Download (256kB) | Preview

Анотація

В українській методичній літературі проблема застосування ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників не розглядалася, хоча у методиці викладання рідної мови у початковій і середній школі ця проблема не нова.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ситуативно-творчі завдання, учитель-словесник, методика викладання української мови, фахова підготовка, українська мова
Класифікатор: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач: Користувачі 1471 не знайдено.
Дата подачі: 21 Січ 2015 13:05
Оновлення: 21 Січ 2015 13:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15056

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу