Янчук, Н. В. (2003) Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Українська мова і література в школі (2). с. 54-58.
|
Text
Download (256kB) | Перегляд |
Опис
В українській методичній літературі проблема застосування ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників не розглядалася, хоча у методиці викладання рідної мови у початковій і середній школі ця проблема не нова.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ситуативно-творчі завдання, учитель-словесник, методика викладання української мови, фахова підготовка, українська мова |
Теми: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання |
Користувач, що депонує: | lab Zhanna Gan'ko |
Дата внесення: | 21 Січ 2015 13:05 |
Останні зміни: | 21 Січ 2015 13:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15056 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |