Янчук Н. В. (2003) Роль ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Українська мова і література в школі (2). С. 54–58.
|
Текст
Download (256kB) | Preview |
Анотація
В українській методичній літературі проблема застосування ситуативно-творчих завдань у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників не розглядалася, хоча у методиці викладання рідної мови у початковій і середній школі ця проблема не нова.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ситуативно-творчі завдання, учитель-словесник, методика викладання української мови, фахова підготовка, українська мова |
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання |
Користувач: | Користувачі 1471 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Січ 2015 13:05 |
Оновлення: | 21 Січ 2015 13:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15056 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |