Стратегія конфронтації в політичному дискурсі (на матеріалі слоганів німецької та української політичної реклами)

Ковальова, Т. П. (2014) Стратегія конфронтації в політичному дискурсі (на матеріалі слоганів німецької та української політичної реклами). Одеський лінгвістичний вісник (4). с. 119-124.

[img]
Перегляд
Text
Download (383kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджуються мовленнєві тактики експліцитного та імпліцитного вираження конфронтаційних відносин між учасниками політичної комунікації в німецьких та українських політичних слоганах. Зіставний аналіз мовних аспектів комунікативної взаємодії в умовах політичного конфлікту розкриває особливості досліджуваних національних політичних дискурсів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: стратегія конфронтації, комунікативна тактика, експлікація/ імплікація, політичний дискурс, політичний слоган
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PT Німецька література
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: лаборант Аліна Бондар
Дата внесення: 02 Лют 2015 12:41
Останні зміни: 02 Лют 2015 12:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15240

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу