Перехід до соціальної регуляції наслідування як умова розвитку творчих здібностей у продуктивній діяльності дошкільників

Портницька, Н. Ф. (2006) Перехід до соціальної регуляції наслідування як умова розвитку творчих здібностей у продуктивній діяльності дошкільників. Наукови часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць (12(37)). с. 171-175.

[img]
Перегляд
Text
Download (230kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються особливості наслідування у продуктивній діяльності у дошкільному віці. Представлені результати експериментального дослідження наслідування дошкільниками дій дорослого та ровесників. Однією з умов розвитку творчих здібностей дошкільників є усвідомлене вибіркове наслідування дій рвесників, що доволяє задовольнити потребу у визнанні. В статье рассматриваются особенности подражания в продуктивной творческой деятельности в дошкольном возрасте. Представлены результаты экспериментального исследования подражания дошкільниками действий взрослого и ровесников. Одним из условий развития твореских способностей дошкольников является сознательное избирательное подражание действий ровесников, позволяющее удовлетворить потребность в признании. Features of imitation in efficiently-creative activity in pre-school age are considered in the article. The results of experimental investigation of imitation adult and the same aged person by preschoolers are presented. One of the conditions in developing preschoolers creative abilities is conscious selective imitation actions of same aged people to satisfy need for recognition.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Наслідування, продуктивно-творча діяльність дошкільників, потреба у визнанні, експеримент. Подражание, продуктивно-творческая деятельностьдошкольников, потребность в признании, эксперимент Imitation, preschoolers efficiently-creative activity, need for recognition, experimental investigation
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Наталія Федорівна Портницька
Дата внесення: 09 Лют 2015 13:28
Останні зміни: 09 Лют 2015 13:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15533

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу