Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект

Романюк, С. К. (2009) Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект. Мова і культура : (наук. журн.). – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, Вип. 12, т. IX (134).

[img]
Перегляд
Text
Download (252kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Dmytro D Y Bilinsky
Дата внесення: 18 Лют 2015 12:07
Останні зміни: 18 Лют 2015 12:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15668

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу