Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами

Романюк С. К. (2009) Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами. Психолінгвістика : [зб. наук. праць ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”]. – Переяслав-Хмельницький : ПП “СКД”, Вип. 4.

[img]
Preview
Текст
Download (482kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2015 12:07
Оновлення: 18 Лют 2015 12:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15669

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу