Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами

Романюк, С. К. (2009) Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами. Психолінгвістика : [зб. наук. праць ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”]. – Переяслав-Хмельницький : ПП “СКД”, Вип. 4.

[img]
Перегляд
Text
Download (482kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Dmytro D Y Bilinsky
Дата внесення: 18 Лют 2015 12:07
Останні зміни: 18 Лют 2015 12:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15669

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу