Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами

Романюк, С. К. (2009) Комунікативні стратегії і тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами. Психолінгвістика : [зб. наук. праць ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”]. – Переяслав-Хмельницький : ПП “СКД”, Вип. 4.

[img]
Preview
Text
Download (482kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Dmytro D Y Bilinsky
Date Deposited: 18 Feb 2015 12:07
Last Modified: 18 Feb 2015 12:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15669

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics