Прихований конструктивізм підручника «Геометрія»

Ленчук І. Г. (2013) Прихований конструктивізм підручника «Геометрія». Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт (40).

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Обгрунтовується нагальна потреба навчання геометрії на основі конструктивного підходу. Конструктивно-генетичний метод «підсилює» геометричний зміст пропозицій. Продемонстровано прикладами наявність у підручниках прихованих проявів конструктивізму. Наголошується на варіативності можливих методів розв'язання геометричних задач.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: конструктивізм. наочне представлення. діяльнісна візуалізація. графічний (графоаналітичний) методи.
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 513 не знайдено.
Дата подачі: 19 Лют 2015 09:44
Оновлення: 03 Жовт 2016 11:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15697

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу