Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект

Самойлюкевич І. В. (2007) Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). С. 72–75. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано методологічні аспекти діяльності вчителя іноземних мов у контексті його інформаційної діяльності. Розглянуто суттєві риси інформаційного суспільства, що впливають на зміну статусу науки та освіти, зокрема й діяльності вчителів іноземних мов. Досліджено взаємозв’язок інформаційної діяльності з формуванням головних компетенцій eчителя.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Т.О. Книш
Дата подачі: 25 Лист 2008 10:37
Оновлення: 06 Жовт 2016 09:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1571

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу