Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект

Самойлюкевич, І. В. (2007) Інформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 72-75. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано методологічні аспекти діяльності вчителя іноземних мов у контексті його інформаційної діяльності. Розглянуто суттєві риси інформаційного суспільства, що впливають на зміну статусу науки та освіти, зокрема й діяльності вчителів іноземних мов. Досліджено взаємозв’язок інформаційної діяльності з формуванням головних компетенцій eчителя.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Т.О. Книш
Дата внесення: 25 Лист 2008 10:37
Останні зміни: 06 Жов 2016 09:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1571

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу