Основні чинники реформування середньої гуманітарної освіти Австрії у другій половині ХХ – першому десятиріччі ХХІ сторіччя

Дєнічєва О. І. (2014) Основні чинники реформування середньої гуманітарної освіти Австрії у другій половині ХХ – першому десятиріччі ХХІ сторіччя. Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (4–5 березня 2014 року, м. Суми). С. 53–55.

[img]
Preview
Текст
Download (183kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано шляхи трансформації змісту середньої гуманітарної освіти; визначено вплив міграційного потоку на зміни у системі гуманітарної освіти

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: гуманітарна освіта, реформаційні процеси, трансформації, білінгвальна освіта, мова, релігійна толерантність
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 24 Лют 2015 21:04
Оновлення: 24 Лют 2015 21:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15797

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу