Основні чинники реформування середньої гуманітарної освіти Австрії у другій половині ХХ – першому десятиріччі ХХІ сторіччя

Дєнічєва, О. І. (2014) Основні чинники реформування середньої гуманітарної освіти Австрії у другій половині ХХ – першому десятиріччі ХХІ сторіччя. Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (4–5 березня 2014 року, м. Суми). с. 53-55.

[img]
Перегляд
Text
Download (183kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано шляхи трансформації змісту середньої гуманітарної освіти; визначено вплив міграційного потоку на зміни у системі гуманітарної освіти

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: гуманітарна освіта, реформаційні процеси, трансформації, білінгвальна освіта, мова, релігійна толерантність
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач, що депонує: Л.П. Макарчук
Дата внесення: 24 Лют 2015 21:04
Останні зміни: 24 Лют 2015 21:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15797

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу