Формування математичних понять молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва

Можаровська І. В., Тесленко С. А. (2007) Формування математичних понять молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 131–133.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (114kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається практична робота щодо ознайомлення учнів початкових класів з математичними поняттями, зокрема основами геометрії, засобами декоративно-прикладного мистецтва. Формування навичок декоративно-прикладного мистецтва відбувається на основі принципів системності, послідовності, які необхідні дітям у навчанні каліграфічного письма, що дає ще одну можливість для розвитку здібностей.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
N Образотворче мистецтво > NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент
Користувач: Л.М. Веселовська
Дата подачі: 25 Лист 2008 09:55
Оновлення: 14 Серп 2015 16:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1581

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу