Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування математичних понять молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва

Можаровська І. В., Тесленко С. А. (2007) Формування математичних понять молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 131–133.

[thumbnail of 07mivzdm.pdf]
Preview
PDF
07mivzdm.pdf

Завантажити (114kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається практична робота щодо ознайомлення учнів початкових класів з математичними поняттями, зокрема основами геометрії, засобами декоративно-прикладного мистецтва. Формування навичок декоративно-прикладного мистецтва відбувається на основі принципів системності, послідовності, які необхідні дітям у навчанні каліграфічного письма, що дає ще одну можливість для розвитку здібностей.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
N Образотворче мистецтво > NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент
Користувач: Л.М. Веселовська
Дата подачі: 25 Лист 2008 09:55
Оновлення: 14 Серп 2015 16:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1581
ДСТУ 8302:2015: Можаровська І. В., Тесленко С. А. Формування математичних понять молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 131–133.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу