Ресурси за класифікатором: NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент
- Предметний класифікатор Бібілотеки Конгресу (35013)
- N Образотворче мистецтво (202)
- NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент (30)
- N Образотворче мистецтво (202)
Z
Zabrodska Olha, Kulak Vladyslav (2023) Development of Creative Abilities of Younger School Students in Extra-Curricular Activities by Means of Bead Weaving Technology. Сучасні тенденції навчання іноземних мов..
В
Васильєва К. В. (2021) Дослідження та відродження поліського розпису. Збірник праць науково-творчого товариства Бойчуківські читання. № 2. -98.
Васильєва К. В. (2022) Порівняльна характеристика самчиківського, петриківського та поліського розписів. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації. № 87. С. 1–243.
Васильєва К. В. (2023) Використання народних декоративних розписів в сучасному графічному дизайні. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації..
Васильєва К. В. (2023) Народне мистецтво як джерело творчості сучасного дизайнера. In: ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи», 19-20 жовтня 2023 р., Хмельницький. С. 265–266.
Васильєва К. В. ORCID: https://orcid.org/0009-0002-4976-8822
(2025)
Декоративно-прикладне мистецтво як симбіоз естетики і функціональності в сучасному дизайні.
Експертна думка. № 1.
С. 84–89.
Васильєва К. В. ORCID: https://orcid.org/0009-0002-4976-8822
(2024)
Семіотика та символіка кольорів української культури в мистецтві та їх використання в сучасному дизайні.
In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації», 31 січня 2024 р., Переяслав.
С. 55–58.
Васильєва К. В., Колосніченко О. В. (2023) Декоративний народний розпис в сучасному дизайні: аспекти застосування. In: III Міжнародна науково-практична конференція Гаґенмейстерські читання «Європейська Україна: культура, мистецтво, ідентичність», 1-2 грудня 2023 р., Кам’янець-Подільський. С. 193–194.
Д
Діжа О. С., Максимчук А. П. (2020) Сучасне декоративно-прикладне мистецтво як чинник формування естетичних смаків школярів. In: Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць. С. 117–119.
К
Колесник Н. Є. (2022) Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі. ФОП 505, Житомир.
Колесник Н. Є., Ковальчук М. О. (2020) Психолого-педагогічні особливості кольору в дизайні. Інше. ТОВ "505".
Краснова Н. М. (2021) Від селянської оселі до писанки. Від селянської оселі до писанки . Вид. О.О. Євенюк, м. Житомир.
М
Максимчук А. П. (2020) Підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями. Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства.. С. 80–83.
Максимчук А. П., Куниця Г. В. (2020) Нетрадиційне малювання, як один із способів розвитку креативного мислення учнів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. Т. 2. С. 144–146.
Можаровська І. В., Тесленко С. А. (2007) Формування математичних понять молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 131–133.
П
Поліщук О. П. (2025) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять обов’язкової освітньої компоненти «Кольорознавство» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузь знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність 022 Дизайн, освітня програма Графічний дизайн. [Навчальний матеріал]
Поліщук О. П. (2025) Методичні рекомендації до організації самостійної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Нетворкінг і лідерство в дизайн-діяльності» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузь знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність 022 Дизайн, спеціалізація 022.01 Графічний дизайн, освітня програма Графічний дизайн. [Навчальний матеріал]
Поліщук О. П. (2025) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять обов’язкової освітньої компоненти «Нетворкінг і лідерство в дизайн-діяльності» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузь знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність 022 Дизайн, спеціалізація 022.01 Графічний дизайн, освітня програма Графічний дизайн. [Навчальний матеріал]
Піддубна О. М. (2007) Народно-художня творчість у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 147–149. ISSN 2076-6173.
Піддубна О. М. (2019) Фахова дисципліна "композиція" в розвитку творчих здібностей учителів образотворчого мистецтва. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти».. (Прийнятий до публікації)
Піддубна О. М., Толок Я. П. (2019) Вивчення художньої культури як засобу розвитку креативності учнів. Сучасний рух науки.. С. 59–64.
Р
Резніченко З. В. (2002) Використання поглядів Івана Огієнка на педагогічний потенціал народного декоративно-ужиткового мистецтва у професійній підготовці вчителя початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 9. С. 143–144.
Ровенко К. К. (2007) Історія дизайну та використання його елементів на уроках образотворчого мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 137–139.
Рудківська К. А., Янушевич О. М. (2007) Використання елементів дизайн-освіти як засіб підвищення інтересу до навчання учнів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 140–142.
Ф
Фурманюк С. М. (2017) Особливості застосування народної іграшки у вихованні дітей дошкільного віку. Інтеграційні процеси в системі дошкільної та початкової освіти: теорія і практика: збірник науково-методичних праць.. С. 198–201.
Фурманюк С. М. (2018) Формування творчого мислення студентів у процесі художнього конструювання. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід: збірник науково-методичних праць.. С. 325–327.
Фурманюк С. М. (2014) Формування художньо-естетичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами праці. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.. С. 214–217.
Х
Хомярчук А. П. (2007) Застосування математичних знань у процесі формування дизайнерського мислення молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 168–170.
Я
Ямчинська Г. В., Пархомчук Л. В. (2016) Методика розпису тканини у техніці батік в початковій школі. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.. С. 202–205.
Янчук О. І., Кравець О. Є. (2025) Cup as a Product of Art Design. In: VІІ Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція «Нові горизонти іншомовної освіти в ХХІ столітті», 7-11 квітня 2025 р., Житомир.