Стахова, О. О.
(2014)
Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості.
Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди" Гармонізація розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу, 6 (35).
с. 378-384.
ISSN 996-8743-01-6
Опис
Стаття присвячена вивченню взаємозв’язку особистісної зрілості майбутнього педагога початкової ланки шкільної освіти та його професійної Я-підструктури. На основі проведеного експериментального дослідження встановлено, що особистісна зрілість студентів-майбутніх учителів 1 – 4-х класів виступає психологічним механізмом розвитку їх професійної самосвідомості.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |