Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості

Стахова, О. О. (2014) Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості. Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди" Гармонізація розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу, 6 (35). с. 378-384. ISSN 996-8743-01-6

[img]
Перегляд
Text
Download (983kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена вивченню взаємозв’язку особистісної зрілості майбутнього педагога початкової ланки шкільної освіти та його професійної Я-підструктури. На основі проведеного експериментального дослідження встановлено, що особистісна зрілість студентів-майбутніх учителів 1 – 4-х класів виступає психологічним механізмом розвитку їх професійної самосвідомості.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійна самосвідомість, особистісна зрілість, мотивація досягнення, Я-концепція, почуття громадянського обов’язку, життєва установка, здатність до психологічної близькості з іншими людьми.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Баргілевич
Дата внесення: 03 Бер 2015 12:29
Останні зміни: 03 Бер 2015 12:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16046

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу