Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект

Якса Н. В. (2007) Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). С. 102–105.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (119kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів до толерантної взаємодії суб’єктів освітнього процесу як умови гармонійного функціонування полікультурного соціуму. Визначається, що внутрішнім продуктом цієї підготовки є етнічна толерантність як цілісна багатокомпонентна освіта.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Т.О. Книш
Дата подачі: 25 Лист 2008 09:43
Оновлення: 14 Серп 2015 16:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1612

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу