Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект

Якса, Н. В. (2007) Толерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 102-105.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (119kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів до толерантної взаємодії суб’єктів освітнього процесу як умови гармонійного функціонування полікультурного соціуму. Визначається, що внутрішнім продуктом цієї підготовки є етнічна толерантність як цілісна багатокомпонентна освіта.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Т.О. Книш
Дата внесення: 25 Лист 2008 09:43
Останні зміни: 14 Серп 2015 16:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1612

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу