Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів

Зуброва О. А. (2007) Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). С. 125–127.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано психолого-педагогічні підходи до систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. Виділено основні класифікації професійних особистісних якостей учителя (запропоновані Г. Хмарою, Л. Гурьєвою, Д. Зюзіним, Ю. Бабанським, І. Зимньою, В. Гріньовою та ін.) і здійснено аналіз кожної з груп.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Т.О. Книш
Дата подачі: 18 Лист 2008 10:12
Оновлення: 14 Серп 2015 16:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1650

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу