Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів

Зуброва, О. А. (2007) Проблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 125-127.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано психолого-педагогічні підходи до систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. Виділено основні класифікації професійних особистісних якостей учителя (запропоновані Г. Хмарою, Л. Гурьєвою, Д. Зюзіним, Ю. Бабанським, І. Зимньою, В. Гріньовою та ін.) і здійснено аналіз кожної з груп.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач, що депонує: Т.О. Книш
Дата внесення: 18 Лист 2008 10:12
Останні зміни: 14 Серп 2015 16:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1650

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу