Соціальна реклама як засіб корекції делінквентної поведінки підлітків

Рацієвська Вікторія (2014) Соціальна реклама як засіб корекції делінквентної поведінки підлітків. Актуальні проблеми соціальної сфери : [матеріали ІІ Всеукраїнського дистанційного конкурсу студентських і учнівських наукових робіт з соціальної педагогіки / за заг. ред. Н.П. Павлик]. С. 19–20.

[img]
Preview
Текст
Download (243kB) | Preview

Анотація

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: С. М. Коляденко
Дата подачі: 26 Бер 2015 18:30
Оновлення: 26 Бер 2015 18:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16635

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу