Богачевська Л. О. (2004) Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах "Ніколас Нікльбі", "Девід Коперфілд " й оповіданнях "отець-гуморист", "Schoneschreiben"( у типологічно-порівняльній площині). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). С. 223–227.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (147kB) | Preview |
Анотація
Типологічно-порівняльний аналіз творів Ч. Діккенса й І. Франка, які порушують проблеми освіти, виявив, що, незважаючи на індивідуальний стиль письма кожного прозаїка, їхні романи та оповідання включають багато спільних рис: зображують актуальні соціальні проблеми суспільства та викривають жорстокість окремих учителів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська P Мова та література > PS Американська література |
Користувач: | К.Ю. Маніло |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:43 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:42 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1676 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |