Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах "Ніколас Нікльбі", "Девід Коперфілд " й оповіданнях "отець-гуморист", "Schoneschreiben"( у типологічно-порівняльній площині)

Богачевська, Л. О. (2004) Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах "Ніколас Нікльбі", "Девід Коперфілд " й оповіданнях "отець-гуморист", "Schoneschreiben"( у типологічно-порівняльній площині). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). с. 223-227.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (147kB) | Перегляд

Опис

Типологічно-порівняльний аналіз творів Ч. Діккенса й І. Франка, які порушують проблеми освіти, виявив, що, незважаючи на індивідуальний стиль письма кожного прозаїка, їхні романи та оповідання включають багато спільних рис: зображують актуальні соціальні проблеми суспільства та викривають жорстокість окремих учителів.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
P Мова та література > PS Американська література
Користувач, що депонує: К.Ю. Маніло
Дата внесення: 18 Лист 2008 10:43
Останні зміни: 14 Серп 2015 16:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1676

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу