Порівняльна характеристика навчальних платформ Moodle та Сodeсademy

Гавриловський О. В. (2015) Порівняльна характеристика навчальних платформ Moodle та Сodeсademy. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. С. 224–225.

[img]
Preview
Текст
Download (89kB) | Preview

Анотація

На сьогоднішній день в системі освіти України відбуваються вагомі зміни. Найбільш помітні зміни це перехід до асинхронного навчання від традиційного синхронного. Розвиток сучасних технологій і способів доступу до них, а також стрімкий розвиток україномовного контенту в Інтернеті є факторами, що змінили спосіб і підхід до навчання та самонавчання. Учні та студенти, працівники практично усіх галузей широко використовують Інтернет-ресурси для підвищення власного професійного рівня, отримання знань для професійної переорієнтації, отримання додаткових знань з того чи іншого предмету.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата подачі: 05 Трав 2015 09:36
Оновлення: 22 Трав 2015 15:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17175

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу