Арешонков, В. Ю.
(2015)
Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77).
с. 49-54.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті висвітлено процес розвитку шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Розглянуто підходи до формування змісту, структури курсу, методики його навчання. Зроблено висновки про те, що на початку ХХ ст. для викладання основного етико-морального шкільного курсу було створено законодавчо-нормативну базу, що визначала його мету, структуру, регламентувала права й обов’язки посадових осіб, надавала програмно-методичне забезпечення. Прогресивні викладачі (законовчителі) знаходилася на позиціях змістової інтеграції курсу, боролися з формалізмом і догматизмом у його викладанні
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
шкільний етико-моральний курс (Закон Божий), законодавчо-нормативна база,
законовчителі, інтеграція курсу |
Теми: |
L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
13 Трав 2015 07:03 |
Останні зміни: |
22 Трав 2015 15:28 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17254 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |