Арешонков, В. Ю.
(2015)
Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77).
с. 49-54.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті висвітлено процес розвитку шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Розглянуто підходи до формування змісту, структури курсу, методики його навчання. Зроблено висновки про те, що на початку ХХ ст. для викладання основного етико-морального шкільного курсу було створено законодавчо-нормативну базу, що визначала його мету, структуру, регламентувала права й обов’язки посадових осіб, надавала програмно-методичне забезпечення. Прогресивні викладачі (законовчителі) знаходилася на позиціях змістової інтеграції курсу, боролися з формалізмом і догматизмом у його викладанні
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |