Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття

Арешонков, В. Ю. (2015) Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 49-54. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (199kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлено процес розвитку шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Розглянуто підходи до формування змісту, структури курсу, методики його навчання. Зроблено висновки про те, що на початку ХХ ст. для викладання основного етико-морального шкільного курсу було створено законодавчо-нормативну базу, що визначала його мету, структуру, регламентувала права й обов’язки посадових осіб, надавала програмно-методичне забезпечення. Прогресивні викладачі (законовчителі) знаходилася на позиціях змістової інтеграції курсу, боролися з формалізмом і догматизмом у його викладанні

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: шкільний етико-моральний курс (Закон Божий), законодавчо-нормативна база, законовчителі, інтеграція курсу
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Трав 2015 07:03
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17254

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу