Дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплін

Козачко О. М., Козачко А. О. (2015) Дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). С. 85–89. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (184kB) | Preview

Анотація

У статті наведено результати дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення графічних дисциплін. Розроблено питання анкет, які використано для визначення рівня професійної мотивації та зацікавленості вивчення дисципліни "Інженерна графіка" студентами радіотехнічних спеціальностей. При проведенні експериментальних досліджень вдалось виявити недоліки викладання графічних дисциплін, що погіршують зацікавленість вивчення таких предметів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна мотивація, графічні дисципліни, інженерна графіка, анкетування, студенти технічних ВНЗ
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 07:23
Оновлення: 22 Трав 2015 15:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17263

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу