Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю

Корчевський, Д. О. (2015) Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 96-101. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (207kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. Показано, що інтеграція змісту професійної підготовки є дійовим засобом формування творчої особистості фахівця. З'ясовано, що професійна мотивація як один із найважливіших компонентів пізнавальної функції є вихідною засадою процесу інтеграції змісту професійної підготовки, а інтеграція знань є теоретичною науковою основою для формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інтеграція, зміст професійної підготовки, майбутні фахівці комп'ютерного профілю, концептуальні засади
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Трав 2015 07:29
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17265

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу