Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю

Корчевський Д. О. (2015) Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). С. 96–101. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (207kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. Показано, що інтеграція змісту професійної підготовки є дійовим засобом формування творчої особистості фахівця. З'ясовано, що професійна мотивація як один із найважливіших компонентів пізнавальної функції є вихідною засадою процесу інтеграції змісту професійної підготовки, а інтеграція знань є теоретичною науковою основою для формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтеграція, зміст професійної підготовки, майбутні фахівці комп'ютерного профілю, концептуальні засади
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 07:29
Оновлення: 22 Трав 2015 15:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17265

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу